Friday, March 1, 2013

2013-03-01 校園打油詩對唱

周兆南寫
不如大家玩大哋;  可以任意出对头, 任意对对, 还可任意改詩...但不要生氣, 不要過火好不好?
还记得只同样一个字; 平上去入声唱出也很有意思
3-3-4   对对对 对对对 对对对对
           种种种 种种种 种种种种
現出兩对头给大家对吓.
3-3-7        詩可改 可改詩 大粒常改我的書
4-4-5        愈改愈妙  愈改愈精 改到冇得頂

單錦成寫
做工難   工難做   老板常比工我做
長做長  有越做  越多做到無得
周兆南寫
做工難    工難做    老細点到冇時閒
做完又    有越做    越多做到無得

做工難   工難做   老細点到冇時閒
越做越精   越做越快   佢就好世界
如果是好老细的话就可以咁
做工難   工難做   老細教到冇得弹
越做越精   越做越快   一齐好世界
陳國材寫
同学们有兴趣试试(三国字)不是(三国誌)如形容三十多年前和现时的对照
拖男带女,心驚胆跳 kinh te moi
扶老亏㓜,兴高彩烈 disneyland
Ps 我己抵中国東莞,会在5月尾回美
龍麗萍寫
你話我,我話你,大家常話我和你。
愈想愈亂,愈想愈錯,想到冇得瞓
周兆南改些少会唔会唱順少少呢?
你話我,我話你,大家常話我和你。
愈話愈亂,愈話愈錯,真系好唔妥。
單錦成寫
------長做長 有越做 越多做到無得拖--------
應該原意係        
做越有   越做越多  做到無得

No comments:

Post a Comment